Een lange reis

17 juli 2016 - Luchthaven Peking Capital, China

Na een uur te vroeg aankomen op Zaventem Airport, veel wachten en militairen kijken, inchecken, van meneer B. Jansen een vrouw proberen te maken ("ik heb van mijn vrouw perongeluk een meneer gemaakt" aldus Roy bij het inchecken), nog meer wachten, broodjes eten, in een vliegtuig stappen met letterlijk zo'n 400 Chinezen aan boord, Chinese vliegtuigmaaltijden eten (waaronder een ontbijt om 22.30 Nederlandse tijd) en veilig landen, zijn we nu al zo'n 4 uur aan het wachten op Beijing Airport voor onze binnenlandse vlucht naar Hongkong.

Aangezien het voor ons idee 4 uur 's nachts is en hier op Beijing Airport enig spoor van een slaapbare stoel ontbreekt, hebben we het onszelf op een ander manier maar gemakkelijk proberen te maken (zie fotoalbum heenreis). Roy voelde zich zelfs zo op z'n gemak dat ie de hele hal bij elkaar heeft gesnurkt.

Straks nog even wat eten halen, het is hier inmiddels alweer bijna 10 uur 's ochtends en er wacht ons een reis van 4 uur, en dan mogen we over een uurtje of 2 alweer boarden.

Tai Chen!

1. Nelletje:
    17 juli 2016
    A shower will surely be appreciated! I bet!!!
  2. Oomanel:
    17 juli 2016
    Het tijdsverschil wordt nu een beetje duidelijker..Tussen Beying en Hongkong zullen jullie wel slapen lijkt me ,dan vliegt de tijd
  3. Babs:
    17 juli 2016
    Pittig hoor, maar wat een ervaring, vergeet je nooit meer.
  4. Jacqueline:
    17 juli 2016
    Erg leuk om jullie te volgen op deze bijzondere reis